torsdag 1 september 2016

Önskelista - Uppdatering 3

Jaha, då skulle jag skriva en liten önskelista och upptäcker snabbt att jag inte kommer på så mycket. Vi har pratat om saker vi behöver ha hemma men nu står det bara still, så jag skriver det jag har nu och så får jag helt enkelt uppdatera listan när jag kommer på mer...

*Whisky - Jura Superstition
*Pengar - Bland annat till att köpa en riktigt bra rakapparat modell lite dyrare.
*Biljett till konserten med Avenged Sevenfold, Disturbed och Chevelle i Globen 9 mars.
*Innebandyklubba, minst 100cm i längd
*Verktyg. Är i behov av bla. hylsnycklar, blocknycklar och lednycklar sedan inbrottet i källarförrådet då jag förlorade en verktygslåda.
*Lamineringsmaskin
*Strumpor (jag har storlek 43-44)

Det var det jag kommer på nu, men jag uppdaterar så snart jag kommer på något mer.

Inga kommentarer: